Marta kupuje nieustannie w szmatolandach

Posted on March 19, 2009

Lubi taniec współczesny i ćwiczy jogę. Uwielbia podróże, te małe i te większe. Z każdego miejsca na Ziemi przywozi oryginalne ciuchy.

Czym się zajmujesz?
Mam 24 lata. Studiuję kulturoznawstwo. Cieszę się z tego, że nie muszę jeszcze pracować. Potrzebuję dużo czasu na podróżowanie. Jak tylko mam okazje uciekam w nieznane miejsce poza granicami naszego kraju.

Czy masz coś dzisiaj na sobie co przywiozłaś z dalekiej podróży?
Owszem, mam na sobie arafatkę , którą kupiłam w Syrii. Spodnie w kratkę udało mi się znaleźć w Hiszpanii. Zawsze jak gdzieś wyjadę szukam czegoś oryginalnego. Lubię się wyróżniać w tłumie.

A gdzie kupujesz ciuchy jak jesteś w Polsce?
Szukam ubrań w szmatolandach. Rzadko kupuję odzież w sieciówkach. Zwracam uwagę na kolory oraz na krój. Kupując cokolwiek przede wszystkim muszę się w czymś bardzo dobrze czuć. Nie śledzę mody. Inspiruję się swoją intuicją. Staram się kupować to co mi pasuje. Moim zdaniem bycie modnym nie jest równoznaczne z byciem oryginalnym. Przy wyborze ciuchów należy się kierować swoją figurą, stylem życia czy też osobowością.

No comments:

Post a Comment

Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.