Pink Noir Women

Posted on April 18, 2009

Monika realizuje autorskie projekty takie jak PINKNOIR - stylizowane sesje fotograficzne. Ponadto współtworzy inne ciekawe inicjatywy np. Festiwal Twórczości Kobiet No Women No Art oraz prowadzi agencję reklamową.

Co robisz w wolnych chwilach?
Mój wolny czas to również działania zawodowe, ponieważ w pracy robię to co lubię. Codziennie mam nowe wyzwania, które stymulują motywację, inspirujące kontakty z ludźmi, wymyślam i tworzę. W międzyczasie z moim chłopakiem "hałasuję" na perkusji, wychowuję swoje koty: Alicję i Fasona. Zakochałam się w dobrej kuchni dlatego tez lubię eksperymentować w kuchni. Od trzech lat chodzę na zajęcia flamenco.

Czym się pasjonujesz?
Fascynuję się kobietami. Inspiruje mnie 'kobieta wamp' jak i 'kobieta z sąsiedztwa'. Godzinami wyszukuję w internecie informacji o: Pin-up girls pin-up girls, rockabilly, burlesce, bieliźnie retro czy filmach noir.

Co możesz powiedzieć o swoim stylu?
Mój styl to cała ja. Nie jestem osobą, która kreuje współczesne kanony mody. Od dziesięciu lat moja szafa jest zdominowana przez kolor czarny. Od jakiegoś czasu można w niej znaleźć odcienie różu i czerwieni. W mojej garderobie przeważają buty, torebki, pończochy oraz bielizna. Nie szukam inspiracji związanych modą. Przeglądam albumy fotograficzne, stare plakaty filmowe, amerykańskie reklamy, książki o historii bielizny. Wiem co lubię, co mi pasuje i w czym dobrze się czuję i tego się trzymam. To jest kompas mojego stylu.

Co masz dzisiaj na sobie?
Założyłam dzisiaj różową sukienkę (dostałam ją od swojego chłopaka na początku naszej znajomości), różowy kwiatek we włosach (kupiłam go w jednej z sieciówek), koronkowe rajstopy i balerinki na lekkiej platformie z kokardą. Torba to ostatni zakup na poprawę humoru.

No comments:

Post a Comment

Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.