Olga - mówią na mnie All Jah

Posted on April 18, 2009

Należy do grupy tanecznej Fresh. Zachwyca się wszystkim co niezwykłe, magiczne i prowokujące a dla innych dziwaczne.

Co cię pasjonuje?
Taniec - tańczę w grupie tanecznej Fresh. Jest to najlepsza grupa new style'owa w Poznaniu. Tańczę od szóstego roku życia. Poza tym uwielbiam sztukę, książki, kino oraz modę.

Skąd czerpiesz pomysły na siebie?
Inspiracje rodzą się często w mojej głowie. Przeglądam czasopisma o modzie i wybieram z nich trendy, które do mnie pasują. Moją ulubioną modelką jest Aygness Deyn. Pasjonują mnie ludzie, którzy nie boją się opinii na temat swojego wyglądu. Podziwiam wszelkie tatuaże, kolczyki, dredy, kolorowe ciuchy czy też włosy. Wyszukuję w oryginalnie ubranych osobach niezwykłe elementy.

O czym marzysz?
Chciałabym zgubić 10 kilogramów, zwiedzić Japonię, mieć ścigacza oraz własne mieszkanie z przyjaciółką. Już od dawna marzy mi się kariera modelki jednak przy moim wzroście 165 mogę o tym zapomnieć.

Co powiesz o swoim stylu ubierania się?
Lubię nosić kolorowe rzeczy zwłaszcza fioletowe i niebieskie. Uwielbiam rzucać się w oczy. W mojej szafie nie znalazłabyś rybaczek, poszerzanych jeansów, plecionych pasków czy też balerinek. Rośnie za to kolekcja legginsów.

No comments:

Post a Comment

Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.