Emilia nigdy nie mówi nigdy

Posted on March 31, 2009

18-letnia Emilia interesuje się rysunkiem a w wolnej chwili przegląda Hellooks. Uczęszcza do LO w Poznaniu. Uwielbia spotykać się z przyjaciółmi oraz rysować. Nie lubi nudy i bezczynnego siedzenia.

Czym się kierujesz wybierając ubrania?
Wybieram swoje ciuchy spontanicznie. Nie interesują mnie słowa krytyki na temat mojego wyglądu. Ludziom łatwo jest krytykować ponieważ o wiele trudniej jest być nietuzinkowym. Lubię przeglądać strony z modą uliczną takie jak Hellooks. Podziwiam oryginalnie ubrane osoby. Czerpię inspirację z mojej przyjaciółki - Alljach. Ma niepowtarzalny styl.

A w czym ty się najlepiej czujesz?
Lubię nosić rurki, t-shirty oraz bluzy, czyli stawiam na wygodę. Nie mam żadnych reguł jeśli chodzi o sposób ubierania. Mogę tylko powiedzieć, że wyznaję zasadę: " nigdy nie mówię nigdy". Jednego dnia założę jakąś rzecz a następnego zupełnie inną. Stojąc rano przed szafą i zastanawiając się co założę, inspiruję się wszystkim co mnie otacza np. wężami morskimi.

1 comment:

  1. duży plus za kurteczkę. genialna. :)

    ReplyDelete

Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.