Klaudia loves Kate Moss

Posted on March 18, 2009

Klaudia ma 14 lat. Interesuje się modelingiem i modą. W wolnej chwili lubi poczytać dobrą książkę. Długie włosy, nienaganna figura oraz duża czapka - te elementy przykuły moją uwagę.

Czym się inspirujesz wybierając ciuchy?
Jeśli chodzi o modę to moją inspiracją jest Kate Moss - brytyjska gwiazda, która prowokuję swoim strojem. Jej styl jest mieszanką rockowo-punkową. Nosi męskie koszule w kratę, skórzaną kurtkę, obcisłe rurki oraz męski kapelusz.

W jakich sklepach najczęściej kupujesz ciuchy?
Najczęściej odwiedzam River Island i Zarę. Najbardziej lubię nosić spodnie rurki i t-shirty z fajnym nadrukiem. Najważniejsze żeby było wygodnie oraz niezobowiązująco. Sądzę, że nigdy nie założyłabym na siebie spodni dzwonów.

Co masz dzisiaj na sobie?
Dzisiaj założyłam mój ulubiony t-shirt z buldogiem oraz pocięte rurki. Można je zobaczyć w kolekcji wiosna 2009 u Balmain . Poza tym na zdjęciu widać buty marki Nike, białą wełnianą czapkę oraz czarną torbę firmy Diverse.

No comments:

Post a Comment

Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.