Maria

Posted on August 10, 2009

+ Czym się zajmujesz na co dzień? Rozdwojenie między umysłem (raczej) ścisłym a (dość) artystyczną duszą, zaprowadziło mnie w stronę tego pierwszego. Jestem zatem radosnym studentem Uniwersytetu Ekonomicznego. Im jestem starsza (a zarazem bardziej doświadczona), tym bardziej odczuwam potrzebę spełniania się w tej drugiej roli;) Na co dzień „korporacyjne life” jak to mówi moja koleżanka, w weekendy kulturalne wypady na miasto, do znajomych, nigdy samotnie- raczej towarzyski ze mnie typ;) W międzyczasie wszystko, byleby nie pojawiła się nuda.
+ Co lubisz robić w wolnym czasie? / Czym się interesujesz? Nie będę oryginalna mówiąc, że interesuję się muzyką i modą/sztuką. Każdy jednak swoje zainteresowanie wyraża w inny sposób, jedni tworzą, inni tylko ‘konsumują’;) itd. Osobiście uwielbiam poznawać nowe brzmienia, nie szufladkuje się i nie zamykam w jednym gatunku, co sezon funduje sobie nowe fascynacje i doznania. Moda to z kolei drugi obszar, który mnie absorbuje. Tutaj pole działania jest już znacznie szersze, staram się brać czynny udział w wydarzeniach wszelakiego typu z nią związanych… Na tym polu jest jeszcze tyle do odkrycia, wish me luck!
+ Jeśli chodzi o modę co Ciebie inspiruje? Krok w krok z modą? Nie, dzięki!. Mój outfit jest często dziełem pośpiechu, który nieustannie mi towarzyszy. W mojej szafie nie panuje jednak „modowe średniowiecze”, nazwałabym to raczej „odrodzeniem”. Inspiracją stają się dla mnie przeróżne wydarzenia, przypadki, rzeczy, obrazy. Pochodzą one zewsząd, docierają do mojego mózgu, są przetwarzane na tysiąc sposobów, łączone i rozdzielane aby stworzyć coś, co daje mi satysfakcję, będąc nierzadko dziełem przypadku. Inspirują mnie ludzie, z którymi mam kontakt, czytam modowe magazyny, głównie jednak dla doznania wrażeń estetycznych niż do wyłapywania „135 dodatków na nowy sezon”;-) I oczywiście Internet, mamy XXI wiek. Jeśli chodzi o projektanta – Thierry Mugler – za pojechane pomysły i metaliczne kostiumy, sławna osoba – Gwen Stefani, piękno, styl i charyzma a modelka – Grace Jones (całokształt jej modelingowo-aktorsko-piosenkarskiej twórczości)
+ Co lubisz nosić, a czego nigdy nie założyłabyś na siebie? Wiele rzeczy założyłabym na siebie, nie należy jednak do nich spódnica do kostek… Może jednak kiedyś znajdę jakiś model dla siebie?

English: + What do you do? Being split into two souls: scientific and artistic, had made me choose. I had to find myself being a student of the University of Economics. The older I am (what goes with it: more experienced), the biggest need I feel to find vents for the artism inside me. I normally work in a big company and have weekends to spend out of the city, at friends’, never alone – I’m rather sociable. I always try to eliminate boredom.
+ What do you like to do in your free time? What are you interested in? I won’t be original: I’m interested in music, fashion and art. The people express their hobbies in a variety of ways: producing or consuming. Personally I love getting to know new sounds, I’m not narrow-minded. Fashion is an activity which I actively take part in. I still have much to accomplish here and much to discover, so wish me luck!
+ When it comes to fashion: what are your inspirations?
Following every fashion trend? No, thanks. My look is very often pulled in a rush. My closet is like the Renaissance! I am inspired by many events, coincidences, objects, images. They come from everywhere around, reach my mind and are changed by various processes in my head. I use them to create things that I’m satisfied with. I am also inspired by people which I meet, I read magazines. Mostly, however, I rely on my aesthetic taste rather than the ‘135 accessories for the upcoming season’ columns. Oh, the Internet should also be mentioned here. That’s a must in the XXI century. When it comes to a designer I admire – Thierry Mugler with his ideas and metallic outfits. I also admire Gwen Stefani: her beauty, style and charisma and Grace Jones (her accomplishments as a model, actress and singer).
+ What do you like wearing and what would you never wear? I’d wear most of the things apart from a maxi skirt. Maybe one day I’ll find a good one for me, though.

6 comments:

  1. Świetne szorty i dziewczyna śliczna!

    ReplyDelete
  2. Wiadomo ;-) Przekażę Marii ;-))

    ReplyDelete
  3. wow great shorts!

    www.constance-victoria.blogpsot.com

    ReplyDelete
  4. Super szorty, mam niemal takie same, tylko czarne ;-)

    ReplyDelete
  5. Constance & Gabriela Francuz: szorty vintage wracają do łask ;-)

    ReplyDelete

Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.