Magda lubi styl Yohji Yamamoto

Posted on May 12, 2009

Magda lubi styl Yohji Yamamoto. Razem z koleżanką prowadzi Galerię Starter na ulicy Dąbrowskiego w Poznaniu.

Co jest dla Ciebie inspirujące?
Inspirują mnie moje koleżanki-wariatki. Wspólnymi siłami chcemy otworzyć sklep internetowy z ciuchami vintage. Ponadto prowadzę z koleżanką Galerię Starter na ulicy Dąbrowskiego w Poznaniu.

Czym jest dla Ciebie ‘ciekawy ciuch’?
Jest to przede wszystkim przeszłość, sprawdzona i nieśmiertelna klasyka. Uwielbiam ubrania w ‘opakowaniu’ w stylu Yohji Yamamoto. Zachwycam się doskonałym krojem i dobrym materiałem. Dla mnie ma to olbrzymie znaczenie. Nie lubię natomiast lateksowych ubrań. Coraz bardziej męczy mnie nuda i jednostajność na ulicach w Polsce. Ubieram się w małych sklepach szukając unikatowych ubrań. Pozostając w temacie ‘fashion’ polecam serdecznie historię krawca z Gomorry.

Jakie znaczenie ma dla Ciebie kolor w modzie?
Jest bardzo ważny. Połączenie tzw. black & white zestawione z ostrą żywą barwą – to jest to! Widać to również na zdjęciach, na których mam na sobie: sukienkę z londyńskiego Primarku, torebkę nieznanego pochodzenia (pasuje nawet do kożucha), buty z outletu’u zdobyte na wakacjach (od lat zakładam je na powitanie wiosny ponieważ nie są czarne ani jeszcze kolorowe). Ponadto w ramach ostrych kolorów założyłam szafirowy sweterek i jedwabną apaszkę ze sklepu z używaną odzieżą na Wildzie.

2 comments:

  1. niby fajnie, ale coś mi tu nie pasuje - może chusta powinna być inna?

    ReplyDelete

Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.