Zuzia - zainspirowana Bat for Lashes

Posted on May 26, 2009

Ma 17 lat i uczęszcza do LO w Poznaniu. Uwielbia przebywać w opuszczonych miejscach z klimatem. Przedwojenne poznańskie wille to odpowiedni wybór na kontemplacje - według Zuzi.

Co możesz powiedzieć o swoim stylu?
Mam totalnego świra na punkcie Anglii. Wiele moich inspiracji zaczerpnęłam z ulic Londynu. Niektóre rzeczy w moim stylu sama opatentowałam. Czasami są trochę ekscentryczne jednak mi to nie przeszkadza. Nie inspiruje się sławnymi osobami. Zapożyczam do swojego stylu ubierania się pojedyncze elementy.

Gdzie kupujesz ciuchy?
Często pożyczam coś od siostry a czasami nawet od starszego brata. Nie mam awersji do secondhandów więc i tam lubię się przejść. Ponadto szybko zapominam gdzie kupiłam daną rzecz ponieważ nie przywiązuję uwagi do metek i marek.

O czym marzysz?
Moim największym marzeniem jest wyjechać do północnej Szkocji. Chciałabym tam otworzyć kameralną knajpkę. Co wieczór zapraszać małe celtyckie kapele. Chciałabym również móc pływać barką po szkockich jeziorach, zatrzymując się w większych portach. Moim zdaniem Szkocja jest przepiękna.

Jakie dodatki lubisz najbardziej a za czym nie przepadasz?
Z ulubionych wymienię korale, ciasne rurki i bluzki z kwiecistym deseniem. Nie znoszę natomiast sztywnych żakietów, ubrań w kolorze beżowym i rajstop w kolorze opalonym.

Co powiesz o stylizacji, którą miałaś na sobie podczas robienia zdjęć?
Zestaw, który miałam na sobie podczas robienia zdjęć był inspiracją stylem Bat for Lashes. Mam tu na myśli korale na włosach. Spodnie to pamiątka z Londynu. Bluzka w kwiatki w stylu hippisowskim. Miałam też na sobie trampki, na których kiedyś napisałam słowa mojej ulubionej piosenki the Verve.

No comments:

Post a Comment

Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.