Natalia maniaczka dobrych imprez i wydarzeń kulturalnych

Posted on May 13, 2009

Natalia uwielbia wydarzenia kulturalne i dobre imprezy. Interesuje się kinem, literaturą i sztuką.

Jak opisałabyś swoją codzienność?
Przede wszystkim musi się dziać. Wydarzenia kulturalne i dobre imprezy. Niestety w Poznaniu nie ma tego zbyt wiele dlatego jak już tylko jest okazja gdzieś wyjść to jej nie przepuszczę. Na szczęście moi znajomi robią świetne domówki.

Co kochasz najbardziej?
Uwielbiam lądować w nieznanym. Jest to ekscytujące gdy nikogo się nie zna, wszystko jest nowe i zarazem inne. Najchętniej całe życie spędziłabym w podróży.

Jakie są Twoje trendy muzyczne?
Preferuję indie, acid jazz i elektro przede wszystkim electropunk. Jeśli mowa o trendach w modzie to nie podążam ślepo za nimi. Co sezon wyłapuję pojedyncze elementy z propozycji modowych i mieszam ze swoim stylem. Uwielbiam Kate Moss za jej elegancki luz. Tak jak ona nie potrafiłabym żyć bez rurek, kamizelek i kapeluszy.

Poleciłabyś jakiś ciekawy sklep z ciuchami?
Jednym z moich ulubionych sklepów jest Urban Outfitters. Można tam dostać świetne ciuchy, książki, gadżety i muzykę. Najchętniej wykupiłabym całe sklep i w nim zamieszkała. Jestem fanką marek typu Siren. Są to 'odjechane' ciuchy. Ostatnio znalazłam kilka ‘perełek’ w secondhandach. Jedną z nich mam na zdjęciach (spódniczka w grochy). Do tego założyłam złote oraz miedziane dodatki.

No comments:

Post a Comment

Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.